2020年6月23日 星期二

【發達有計】黃國英︰後生仔有30萬,買咩可以博層樓?


香港中產追求「四仔」,即包括「屋仔、車仔、老婆仔、生仔」。在沒有父幹下,一個後生仔要儲百萬首期買「屋仔」,幾乎難過登天。但在新經濟時代下,如果後生仔買中發達股,會行少好多冤枉路。

豐盛金融資產管理董事黃國英在接受《投資理財周刊》專訪時表示:

假設一個後生仔有30萬,買咩股票可以博買層樓?可能會買Tesla(美︰TSLA)。市場愈來愈多人會由經驗中學習,Tesla過1,000美元係幾振奮人心,要發達真係要博呢啲。但若買中小型科技股,記住唔係同你博命,只是拿組合中一部分。

Tesla今日盤前微跌0.6%,暫報995美元,與6月10日創下的歷史高位1,027.48美元相距不遠,今年以來已累升近1.4倍。

 

黃國英以2000年科網時代作比喻,納指升得咁勁係有原因,「2000年互聯網係未開發的場地,但而家已經開發了很多。以前雲端未完全開發,但未來雲端power processing(處理),將好多野enable咗,帶來好多新商機。」

所以,如果想發達,就不要只買舊經濟股。黃國英笑指:

舊經濟股唔會賺幾十個開,賺幾十個開係要靠新經股。當然而家股價已經好貴,但貴得有道理。

 

撰文:江麗琦

沒有留言: