2022年10月22日 星期六

湯文亮專欄|現在劈價賣自住樓的人犀利過神

 https://www.orangenews.hk/columns/1161716/%E6%B9%AF%E6%96%87%E4%BA%AE%E5%B0%88%E6%AC%84%EF%BD%9C%E7%8F%BE%E5%9C%A8%E5%8A%88%E5%83%B9%E8%B3%A3%E8%87%AA%E4%BD%8F%E6%A8%93%E7%9A%84%E4%BA%BA%E7%8A%80%E5%88%A9%E9%81%8E%E7%A5%9E.jhtml

文:湯文亮

有一位不太相熟朋友經常叫我賣樓,並且引用投行、分析員甚至玄學家的說話,今日唔賣樓明日就會很後悔,無論我點講,甚至話我自己有分數,都不能夠令那人兄收聲,最後我唯有問,既然叫我賣樓,他自己有冇賣。那位人兄話身體力行,他劈價兩成,低市價一成將自住單位賣走,而且售後租回,租金相宜,點計新業主收租都唔夠供樓,買家真係蠢,條友祈望我讚美一兩句。我唯有話,閣下真係犀利過神,佢雖然受落,不過話我太誇張,人點可以犀利過神,唉,唔讀書又點知我講什麼。

我經常話,除非移民,或者經濟出現問題,否則在任何情況之下,都唔好將自住單位賣走,如果仲要劈價賣更加唔應該,低租金售後租回表面上對賣樓的業主非常著數,其實是中了買家誘敵之計。如果不是低租金售後租回,賣樓的業主一定會四出睇樓,最後他會發覺,其他單位不但租金比較貴,亦冇咁方便,質素也差了一些,結果是不會賣樓,仲要劈價賣,想都不用想。老實說,買家收順些少租金有乜問題,兩年後舊業主被踢走時就知道味道。有老友話,現在劈價賣樓的人是蠢,點解我會話那人犀利過神。

在聖女貞德歌劇裡面講,神雖然是無敵,但始終敵不過愚蠢,所以我話那個劈價賣自住單位的人犀利過神,老友話對對對。

本文為作者獨家供稿

本文為作者觀點,不代表本媒體立場。

 

沒有留言: