2022年10月24日 星期一

湯文亮: 茶餐廳亂話(1674)移民英國不如移民印度

 https://property.hk/article_content.php?author=PHK_TML3&id=106401#326165

今早去到茶餐廳,有客人話要同子女一起移民去英國,都唔知可以嚟

茶餐廳食早餐食得幾多次,老闆叫客人返屋企同子女講,移民去英國不如移民去印度,很快英國就會變成印度附庸國,或者要靠印度才可以生存,客人話唔會掛。

  首先,印度去年GDP已經超越了英國,成為世界第五,估計英國會繼續下跌,其次,卓慧思辭任首相之後,前首相約翰遜又話好馬不食回頭草,印度裔的辛偉誠變成大熱,如果辛偉誠做了首相,一定會大開中門,大量移入印度人,同化本地英國白人,如果以BNO條件,差不多所有印度人都可以移民去英國,所以,移民去英國不如移民去印度,否則,五年之後唔批,就會被送去盧旺達,客人話老闆講得冇錯,不過點樣同子女講。

 

沒有留言: