2021年5月17日 星期一

好朋友支持下!

真是不吐不快, 上星期在一個舊同學聚會,再見到一位轉職保險經紀的舊同學!

幾年前還未懂得投資時, 找他買了一些基金!

可惜基金到期要贖回的時候, 他三番兩次犯錯,令我隔了幾個月才取回想用作投資的錢, 經過呢次教訓, 令我對這位同學敬而遠之!

想不到他再次約我想sell我買基金, 而且用一句"找好朋友支持下的說話"。 

好朋友請你吃飯沒有問題, 但投資關係個人資產的配置及投資取向!

怎可能因為支持你而要買入我沒有興趣的投資產品!!! 

況且, 若不是因為他是朋友, 上次的服務如此差勁, 我已經去了投訴!!

3 則留言:

Duncan 新價值投資 提到...

投資很敏感
用幫人作為理由好容易出事,無論服務是如何
甚至和家人談投資,都小心

Ed Choi 提到...

避之則吉比較好, 但未必真是朋友來

貓奴 提到...

朋友就是朋友, 有陣時多咗個角色就會引起好多不必要嘅問題!
可能一個普通保險經紀, 雙方都按本子辦事更好!