2021年2月19日 星期五

青冰-股海手記 敢衝也要識走人

 

文字大小:
敢衝也要識走人

農曆新年長假過去,北水亦重投港股市場,昨天仍然保持淨買入142億元,雖未及長假前咁多,但都不是小數目,不過整體市況就好像反映唔到百幾億北水的支持,原因係不少熱炒的股份都顯著回落,再細看北水十大成交,主力買入騰訊(0700)、中海油(0883)及中移動(0941),但保利協鑫(3800)、恒騰網絡(0136)及心動(2400)都錄得淨流出。

以上三隻淨流出的股,都在北水休假期間狂炒兼創新高,北水返來就立即起筷食糊,人之常情也,如果仲一廂情願諗,北水假期後還會高位幫你接貨,事實證明係有點天真了。昨天的回吐,令雄心壯志的散戶們迎來一盤冷水,見過股災的已經嚷著要清倉離場,未見過的新手就應該未識驚嘅,跌完始終都會上返嘛,至於後市往那邊走,青冰沒有水晶球,凡事只會摸著石頭過河,睇數做人,如果倉位跌至某些警戒線,必然會減倉,若情況未有好轉就會進一步減持,直至一個令自己舒服的水平。

過去的一個半月,市況由火熱變狂熱,贏錢的人應佔絕大多數,但當贏錢成為一個習慣,慢慢就會嫌贏得少,多與少其實都係比較,可能跟上星期比較,又或者跟隔離戰友比較,逐漸地對升市麻目,認為任何調整都會升返上去。最近跟戰友傾開,青冰指出現時要贏錢的技術含量不需太高,最重要都是勇快狠,勇者,見到大升都敢追,快者,當你聽到消息時要鬥快落盤去搶,狠者,就係大大力的去掃。雖然聽落好易,但去到執行時,冇咁勇冇咁快冇咁狠,結果隨時就相距千里。

若自己身手一般,止蝕時未必能雷厲地斬頭,那現在就要開始適當地減倉,尤其是一些純粹跟風買入,自問認識唔深的股,切忌短炒變長揸,須知道爆煲時係唔會有一個push提醒你,喂現在要爆了,往往都係愈跌愈深時才醒覺,那個時候你仲有冇逃生的膽量,就要考自己的功夫了,大牛市有邊個唔識贏吖,水退時有褲著,才是真正的贏家呀。

--

Fb個人專頁 http://www.fb.com/chingbing888

沒有留言: