2020年10月26日 星期一

華爾街戰線|大選執倉攻略 黃國英:重磅科技股只留一隻 睇好三大主題

 https://hk.appledaily.com/finance/20201026/C2YVH7IHCRAKXFDCCZNLP2T37U/

距離美國大選不足十日,市場正預期一場「Blue Wave」,即民主黨橫掃總統寶座及國會控制權。港人除了隔空關注特朗普會否再度「爆冷」還是拜登一如民調所指穩贏總統之位,股民亦關心大選前後部署,基金經理黃國英透露最新操作,棄重磅科技股FANG,僅留低Amazon,主攻二線股,睇好幫助中小企的Shopify、Wix.com、Fiverr,又認為唔怕參與泡沫派對的話,ARKK較QQQ值博,並且精選3個後大選投資主題。

Blue Wave當道︰

美股踏入十月沒有太多恐慌與不安,大選爭議結果的憂慮隨拜登民調高企而減退,黃國英認為市場現時傾向一個拜登贏的情境,「個市由九月上返嚟已經係預緊拜登會贏,雖然擔心加稅,但啲人唔係真係咁悲觀,邊個候選人對指數上影響未必太大,只係轉一轉贏家輸家,長年表現得比較好嘅科技股沽壓比較重」,目前投資組合的揀股前設為拜登當選,如果特朗普「爆冷」的話就要再執倉。

大選針對性部署︰

對於華爾街一早驚定特朗普唔肯認輸,準備定選舉日前後大幅上落,黃國英認為當大家已經準備好會有郁動,「大選唔係突發事件,正路去諗個波動性有限,大家都有定plan A同plan B」。至於旗下基金涉足港股(中國及香港)和美股(美股及外圍),在大選政治掛帥之下應該點部署,他指現時投入注碼無變,但因應選舉最大變動係將所謂嘅動力型或者增長股比例減低。

當中最大轉變是減持FANG,手上只有Amazon、轉移望向二、三線股,例如持倉唔少的Shopify(SHOP),或者Wix.com(WIX)、Fiverr(FVRR)等幫到中小企的平台,整體頭10大持股佔比降低分散風險。另一邊,加注價值型股,但黃國英認為市場上揀得上手的不多,銀行或資源都比較難揀,惟有工業製造比較好,配合通脹預期,重型機械生產商Caterpillar (CAT)是其中一個熱門之選。

睇好三大主題_新收租股︰

早大半年前已經睇好的新收租概念股,繼續是黃國英穩陣之選,例如生產電梯的OTIS、冷氣系統的Carrier (CARR)及泳池業務的(POOL),由他在《蘋果》7月舉辦【黃國英美股部署】FAN享會時推介,迄今已經分別升8%、28%及32%,表現不比科技股失色。黃國英界定他們為新一代收租股,因為它們除做銷售之外,還會做很多保養維修,實際等同收租股。

傳統品牌轉型︰

另一堆穩陣之選就是傳統品牌,當別是網上銷售渠道見到成績,黃國英認為這都是最近熱炒的概念,好像Footlocker (FL)、Crocs(CROX)、Bed Bath & Beyond(BBBY)及GAP等,都算做得比較好,而且明顯帶起潮流 ,加上疫情之後,生意都會歸邊,個別行業中的龍頭公司比較着數。

破壞性創新︰

展望未來進取投資主題,不得不提由女股神Catherine Wood投資旗艦ARKK掀起的破壞性創新理念,以年回報97%,吸金逾50億美元,令追蹤納指100(QQQ)35%回報也顯得遜色。

黃國英認為ARK有Tesla紅利(佔ARKK 10%倉位),令大家相信Catherine Wood有能力尋找下一個Tesla的能力,而當投資者見到ARK成功,「大家都費事用腦,索性抄功課,做咗個所謂嘅創新泡沫,當去到極致之後,就會有一個好大嘅調整,咁你就要問自己參唔參加呢場Party。」

黃國英現時判斷市場取態似乎向着ARK而去,明顯傾向找一下一代的顛覆者,結果熱錢不再流向超級大股,「你可以買ARK,好過買QQQ,因為QQQ最大嗰幾件個momentum已經係過咗,嚟緊美股投資方向好靠選股。」

進取之選_FVRR

這些創新型公司屬於進取之選,黃國英指自己都有撥注碼去創新公司(Fiverr )FVRR,因為上升空間可以很大,「Fiverr似係Linkedin last mile版本」,即是當Linkedin是搵工平台,FVRR做的就是將Linkedin推多前一格,幫手搵freelance。

黃國英指當初買入時機是較Microsoft收購Linkedin時的估值(262億/91倍Ebita)遠遠高過FVRR,認為這些是可遇不可求的生意模式。隨着股價年內升逾5倍,會否很貴?他指︰「梗係怕貴啦,呢堆(中小型科技創新股)就係博嘅,你預咗會chok啲,我覺得你買細啲,都好過你大大注買蘋果。」

中港股市

至於中港股市,黃國英直言中資金融股雖然「平到嘔」,但仍然不覺得吸引,始終如一揀大股如美團、騰訊及阿里巴巴,因為相對上估值較美國大Tech股平。而對於美國的制裁,他認為「美國打晒開口牌落螞蟻、微信,而騰訊同阿里係破頂嘅,即係證明嗰個市場已經用錢話咗畀你聽其實都唔驚」。

(杜昇)

沒有留言: