2023年1月18日 星期三

全職炒家│劫後重生要保住利潤(紅磡索螺絲)

 https://hk.finance.yahoo.com/news/%E5%85%A8%E8%81%B7%E7%82%92%E5%AE%B6%E2%94%82%E5%8A%AB%E5%BE%8C%E9%87%8D%E7%94%9F%E8%A6%81%E4%BF%9D%E4%BD%8F%E5%88%A9%E6%BD%A4%EF%BC%88%E7%B4%85%E7%A3%A1%E7%B4%A2%E8%9E%BA%E7%B5%B2%EF%BC%89-234512101.html

之前同大家分享了看國內會議的重點,例如提及某些關鍵詞的時候,篇幅有否大變化,又或是用詞有否改變,有時候一些政策上的變化,可改變整個市場走勢。

記得之前分享投資是沒有任何年紀限制,同時都沒有社會上複雜人際關係,你不需要求人、求關係,不需要應酬你不喜歡的人,我相信不少讀者深同感受,投資十分公平。

激情過後要睇實際數據

今日想借就快農曆新年,講下劫後餘生。上年係港股困難一年,我相信大家都唔會反對,去到今日我個人覺得係劫後重生,所以最近賺到錢的朋友,反而要注重唔好太貪心,因為最近半個月很多大型藍籌升幅都有接近三成,不是一個小數目,除非大家目標是一倍或者更多,唔係有時候適當地獲利,再把利潤分落一些地基收息股中,都可以為投資組合提供唔少現金流。

有時候信心恢復係可以短線急升,但係當激情過後,大家還是要看實際數據,到底實際數據能否如預期咁好?還是見光死呢?小心駛得萬年船,記得保住財富都係好重要一環,賺錢都要記得唔好亂輸返去。

紅磡索螺絲

80後財務自由全職炒家

fb︰https://www.facebook.com/80hhslc

YouTube︰https://www.youtube.com/channel/UCxgro_A0DhEd_qXb-4_k_gA

本欄逢周三刊出

 

沒有留言: