2019年12月31日 星期二

2019年回顧


2019年 對我是十分特別的一年, 媽媽2018走了。 我慢慢多了時間處理自己的事, 由Starman, 皮老闆, 花姐的blog。 學咗很多知識, 但一直缺乏執行力。 因為Intractive Broker 對我嚟講太遙遠了, 根本不知道從何開始。 見到它的介面 十分復雜 , 雖然我以前在美國公司工作也是用mainframe , SAP 等大型軟件, 但看到 TWS的介面, 真的不知如何開始。

花了很多時間看BLOG, 看到BLOG友很多操作的分享。 好似債券投資路 的天路客, 寫得十分清楚, 還有風兄,皮老闆BLOG也有很多介紹。

一下子十分多知識, COPY在 BLOG中, 實在加快了我的學習過程。

有些時候好似查案一樣, 看到網上的資訊, 不甚明白, 於是繼續 搜尋。 在過程中令我更加 學習到 股票升跌背後的故事。

講到今年的回報, 我由年頭 2至3 percent, 至到年尾 有7 至8個percent。但這已超出我的預期, 比以前的我進步了很多。

(這是由 IB來的數據 ,我也不知道 有幾準確, 不過我實在冇時間? 也不懂
用excel在計算。)



總括來說, 2019 年我踏出一大步, 由IB可以買到 不同國家的投資產品。 而且對金融市場熟識咗好多。

祝各位新年進步!


4 則留言:

安利 提到...

祝貓兄新年快樂,2020年繼續努力。個人認為TWS的介面確太複雜,個人如果只是trade股票會直接用佢個web trader,易睇好多

taichen4487 提到...

加油,一齊進步! IB much better than local small broker

貓奴 提到...

多謝安利兄的祝福, 遲啲研究下IB的 web trader先. 看到安利的blog很有共鳴. 原來投資好似運動一樣, 講求discipline, 不斷學習, 增加知識, 亦都要知道自己嘅弱點, 唔好跌入陷阱! 呢啲係我以前從來都冇諗過。 祝福安利兄來年繼續進步! 不斷上進!

貓奴 提到...

多謝祝福, 希望大家都 在2020年繼續進步!!!